Ny digital utbildning om service och bemötande lanserad

Nu har vår nya digitala utbildning om bemötande och service lanserats!

Tillsammans med Idrottsförvaltningen i Stockholms stad ville vi skapa en engagerande utbildning med konkreta exempel som samtidigt visar vad organisationens värdegrund och mission innebär i praktiken.

Det gjorde vi med hjälp av

  • intervjuer där kloka medarbetare delar med sig av beprövad erfarenhet genom exempel och berättelser

  • filmscener med typiska situationer där just service och bemötande sätts på prov

  • avsnitt som sätter området i ett större sammanhang, t.ex. studier som visar hur bemötande påverkar varumärke och kundnöjdhet

  • reflektionsfrågor som knyter ihop utbildningen med vardagen ute på anläggningarna

  • analyser och kommentarer från psykologer och experter på bemötande

  • quizar och spelscenarion som ger kursdeltagaren en chans att testa sina kunskaper på olika case.

Vi vill tacka alla från Idrottsförvaltningen som bidragit till innehåll och utformning av kursen!

Och tack avdelningschef Niklas Pettersson för dina fina feedback:

"Tack för all hjälp och er professionella leverans!

En fröjd att jobba med er!"

Alex Tilly